niedziela, 3 maja 2020

"Otworzyć serce"

Kiedy stąpam po kruchym lodzie mych wspomnień 
pokaż mi jak lecieć, 
rozpuścić jezioro bólów i skarg, 
płynąć rzeką radości i pokoju otwartego serca. 

Pomóż poczuć ból i radość tak wielkie by płakać, 
otworzyć się na ten bogaty świat 
kropla za kroplą jak ożywczym deszczem otwierać 
i wypełniać szmerem zakryte wąwozy duszy. 

Pokochać siebie, tę małą skuloną istotę, 
na którą patrzę często bez zrozumienia. 
Pojąć, że potrzebuję oddechu, miłości, zrozumienia i wsparcia dla tego 
co krąży w żyłach ciała i ducha. 

Bym mogła zapłakać w pełni czułej ufności, że poderwą się skrzydła, 
uniosą wszystko czym jestem 
i pomogą rozwinąć mi swoje, gdy będę gotowa do lotu 
ku słońcu, gwiazdom, marzeniom.

13 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam o tym, ale potrzebowałam dziś tego wiersza.
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mógł pomóc! <3 Trzymaj się tam :)

      Usuń
  2. Mnóstwo pięknych metafor, niewielka ilość błędów (bodajże jeden wychwycony przeze mnie), zakończenie o otwartej formie, które sugeruje, że to nie koniec mini-historii zawartej w tym wierszu i piękna forma. Widać dbałość o język i wylewne uczucia. Wiersz jest przede wszystkim prawdziwy i pod przykrywką porównań mówi nam o tym, jakie ludzkie potrzeby należy realizować. Z całą pewnością będę śledził dalszą twórczość Sesil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo wyczerpujący i merytoryczny komentarz. Niesamowicie mnie cieszy, że twórczość zachęciła do dalszego jej poznawania :), a jeśli można spytać, jaki to błąd? ;)

      Usuń
  3. Z otwarciem spoglądać w odbicia czasu w gwiazdach i jakoś będzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, by dusza mogła wśród gwiazd tych tańczyć <3

      Usuń
  4. Od nie dawna korzystam z bardzo profesjonalnej firmy Gryzonie w Warszawie .O tej firmie dowiedziałem się przypadkowo z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj przyjaciółka poleciła mi bardzo ciekawą stronę scrabble słownik .Ja na 100 procent z tej strony internetowej skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ciekawy blog. Na pewno na ten blog wchodzi bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem na pewno powinno bardzo dużo wejść na ten blog. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zadowolony ,że wszedłem na ten blog. Na pewno mój kumpel na ten blog też wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałem bardzo duże odszkodowanie bo skorzystałem z 514 455 736 . Jestem pewny ,że dużo osób skorzysta z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń