poniedziałek, 11 września 2017

"Na rozstaju dróg"

/ Obiecany wiersz, zapraszam - Sesil /

Na rozstaju dróg
znalazło mnie uczucie.
Podeszło, obok usiadło,
powiedziało mi ile dostałam.

"Wspomnienia - nowe twarze,
inny sposób myślenia,
sprostowane Twe prawdy,
nauczona codziennego istnienia.
Co teraz masz do zrobienia? "

Poczułam, to była Wdzięczność.

Cisza mnie ogarnęła,
nieśmiałymi kroki podeszła:
"Gotowa?" usłyszałam nad uchem.
Zaskrzypiała zastana podeszwa.
Wstałam, powiew powietrza

Przejrzałam... więcej nie było mi trzeba


6 komentarzy:

  1. To niecodzienne uczucie. Zrozumienie i Wdzięczność naraz. Ładnie to ujełaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uznanie, serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. To co żywe i natchnione przez Ciebie zostało odznaczone.Chyle swe czoło ukłonem :)

    OdpowiedzUsuń